TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Wizz Air daje 120% zwrotu za bilet, jak ... polecisz w ciągu 2 lat
- Opublikowano: 17.03.2020 15:30:32
Wizz Air daje 120% zwrotu za bilet, jak ... polecisz w ciągu 2 lat

Wizz Air zwróci 120 proc. pierwotnej ceny rezerwacji na konto dla klientów indywidualnych.

Wizz Air zwróci w sposób automatyczny 120 proc. pierwotnej ceny rezerwacji na konta WIZZ dla klientów indywidualnych, o ile klient zechce wykorzystać te pieniądze na przelot w ciągu dwóch lat.

Jeśli nie, otrzyma zwrot ceny rezerwacji na konto lub kartę.

Biletowa promocja

"Linia Wizz Air z powodu znacznej liczby odwołanych lotów spowodowanych ograniczeniami podróży z powodu rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19 zwraca w sposób automatyczny 120 proc. pierwotnej ceny rezerwacji na konta WIZZ dla klientów indywidualnych - poinformowała linia we wtorkowym komunikacie.

Kwotę tę będzie można wykorzystać na kolejny przelot w ciągu dwóch lat.

Anna Robaczyńska, z biura prasowego przewoźnika wyjaśniła w rozmowie z PAP, że jeśli klient będzie wolał zwrot gotówki, to "oczywiście" linia zwróci pieniądze na konto lub kartę.

W komunikacie napisano, że wraz z wprowadzeniem automatycznego procesu zwrotów, najpóźniej do 14 kwietnia 2020 roku, zostanie tymczasowo wyłączona rejestracja reklamacji online.

Lepsza obsługa

"Pozwoli to usprawnić obsługę ponad 100 razy więcej otrzymywanych codziennie anulowań. Wizz Air zapewnia, że nawet jeśli potrwa to dłużej niż zwykle, wszelkie roszczenia zostaną rozpatrzone, a klienci otrzymają zwrot kosztów po odwołanym lotach" - napisano w komunikacie.

Dodano, że pasażerowie, którzy dokonali rezerwacji za pośrednictwem agencji – włącznie z internetowymi biurami podróży – powinni skontaktować się z firmą, w której wykupili bilety. (PAP)





Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
wirus
bilet
Wizz Air