Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Standaryzacja i komfort – nowe fotele w Grupie Lufthansy

infoair
13.04.2018 06:00
0 Komentarzy

Niemiecki przewoźnik zaprezentował nowe fotele firmy Geven w maszynachAirbus A320. Po raz pierwszy ujednolicone siedzenia pojawią się zarówno wsamolotach Lufthansy, jak i SWISS i Austrian Airlines.

Klienci Lufthansa Group będą mogli korzystać z nowych fotelina trasach krótko- i średniodystansowych. Włoski producent Geven dostarczysiedzenia do wszystkich samolotów z rodziny Airbus A320, które będą odbieraneprzez Grupę od 2019 roku

Ergonomiczny rozkład nacisków i w pełni strukturyzowanatapicerka siedzenia pozwolą pasażerom czuć się na pokładzie jeszcze bardziejkomfortowo. Nowa, innowacyjna kieszeń na prasę została zaprojektowana poziomopozostawiając cieńsze oparcie fotela, dzięki czemu podróżni będą cieszyć sięwiekszą przestrzenią osobistą. Ponadto, podróż stanie się wygodniejsza nietylko podczas rejsu, ale także w trakcie kołowania samolotu i w czasie startu ilądowania – wcześniej fotele ustawione były pod kątem 12 stopni w trzechwspomnianych wyżej fazach, a od teraz pasażerowie będą mogli wygodnieodpoczywać z oparciem odchylonym o 20 stopni podczas całego lotu. PodróżującyKlasą Biznes będą mogli odchylić oparcie do 26 stopni na wysokości przelotowej.

Paul Estoppey, dyrektor produktu pokładowego w LufthansaGroup Hub Airlines, powiedział: „W trakcie pracy nad nowym fotelem kierowaliśmysię w dużej mierze sugestiami klientów i bardzo cieszymy się, że podczastrwania projektu otrzymaliśmy wiele pozytywnych opinii na temat wdrożonychfunkcji.”

Po raz pierwszy przewoźnicy sieciowi, Lufthansa, SWISS iAustrian Airlines, wspólnie wprowadzają ujednolicone fotele dla równegokomfortu podróży. Oprócz korzyści dla klientów, celem było również zmniejszenieobciążenia i kosztów konserwacyjnych. Po kilku wstępnych rozmowach, testachklientów i audytach jakości, włoski producent Geven zdecydowanie wygrałkontrakt na produkcję nowych foteli.

„Geven ma doskonałą reputację w branży, którą możemy w pełnipotwierdzić” – podkreśla Estoppey. „Współpraca układała się świetnie od samegopoczątku, a my jako Lufthansa Group, zawsze korzystaliśmy z ogromnej wiedzy ikreatywnego wsparcia Geven w opracowaniu naszego fotela.”

Standaryzacja A320

Airbusy A320 należące do Lufthansa Group będą skonfigurowanei ujednolicone tak, aby w krótkim czasie i przy niewielkim wysiłku można byłoprzekazywać maszynę między liniami grupy. Umożliwi to szybkie i elastycznereagowanie na bieżące wydarzenia oraz łatwe i efektywne odpowiadanie nazapotrzebowanie przewozowe w liniach i hubach grupy. Koszty konwersji iprzestojów również zostaną znacznie obniżone. Ponadto, standaryzacja zaowocujedalszą synergią w zakupie floty i komponentów.

Komentarze