TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Pięciolatka Grupy Air France KLM
InfoAir.pl - Opublikowano: 11.11.2019 17:00:48
Pięciolatka Grupy Air France KLM

Grupa Air France KLM prezentuje swoje plany strategiczne na najbliższe 5 lat.

Podczas ostatniego spotkania zarządu Air France-KLM z inwestorami, które miało miejsce w Paryżu, linie przedstawiły swoją strategię działania i plany rozwojowe na następne pięć lat.

Podstawowym celem Grupy jest trwałe przywrócenie rentowności firmy w oparciu o nowy model działania, w interesie głównych interesariuszy: pracowników, klientów i akcjonariuszy. Plan zbudowano wokół czterech priorytetów: optymalizacja modelu operacyjnego; koncentracja na najbardziej zyskownych segmentach transportu pasażerskiego; rozwój programu lojalnościowego Flying Blue oraz takich obszarów działalności jak obsługa i konserwacja samolotów i przewóz ładunków, a także pragmatyczna analiza możliwości konsolidacji. Każda z tych inicjatyw wspiera dążenie Air France-KLM do utrzymania pozycji lidera zmian w sektorze transportu w kierunku bardziej ekologicznego lotnictwa.

"Działając na konkurencyjnym i szybko zmieniającym się rynku lotniczym w Europie, Grupa Air France-KLM posiada wszystkie niezbędne atuty, aby odzyskać pozycję lidera. Dzięki zaangażowaniu pracowników w Air France, KLM i Transavia, od końca 2018 roku udało nam się zrealizować podstawy do naszego długoterminowego planu. Przede wszystkim dokonaliśmy ujednolicenia floty, uprościliśmy nasz portfel marek i poprawiliśmy ich pozycję na rynku, a także dzięki nowy warunkom zatrudnienia, zyskaliśmy dodatkową elastyczność naszych zespołów. Jest to punkt wyjścia do nowej do kolejnych kroków. Zoptymalizujemy nasz model operacyjny i zwiększymy przychody, aby znacznie poprawić naszą marżę operacyjną Wszystko, co robimy, będzie wspierać nasz cel pozostania pionierem w branży, jeśli chodzi o działania na rzecz ochrony środowiska." - powiedział Benjamin Smith, Dyrektor Generalny Grupy Air France-KLM.

Trzy atuty

Budując plan na kolejne pięć lat Grupa Air France-KLM bierze pod uwagę swoje podstawowe atuty:

  • Pierwszym z nich jest siła trzech marek: Air France, KLM i Transavia wraz z ich rozległą, uzupełniającą się siecią połączeń lotniczych.

  • Po drugie Grupa działa w oparciu o dwa kluczowe węzły komunikacyjne w Europie o światowym znaczeniu – lotnisko w Paryżu i w Amsterdamie,

  • Po trzecie - czerpie korzyści z potężnych partnerstw handlowych z wieloma liniami na całym świecie.

W ramach tej strategii firma planuje uproszczenie portfela marek w oparciu o trzy marki główne: Air France, KLM i Transavia, w celu lepszej identyfikacji i skuteczniejszego docierania do rentownych segmentów rynku.

KLM będzie pracował nad dalszym wzmocnieniem swojej pozycji na lotnisku bazowym Schiphol w Amsterdamie, koncentrując się na przewozach z i do Europy. Air France będzie w dalszym stopniu wykorzystywał siłę rynku lokalnego oraz fakt, że Francja i Paryż stanowią jeden z ważniejszych na świecie kierunków docelowych. Air France wraz z Transavią planują też wzmocnienie swojej pozycji i lepsze wykorzystanie drugiego paryskiego lotniska – Orly. Głównym celem Transavii jest ugruntowanie pozycji wiodącego przewoźnika niskobudżetowego w Holandii, a także we Francji, zwłaszcza dzięki licznym bazom na terenie tego kraju.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
linia
KLM
Air France
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.