TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Katowice: Uniwersytet Ekonomiczny zleci świadczenie usług w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych
InfoAir.pl - Opublikowano: 24.05.2018 16:27:04

Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach informuje o ogłoszonym przetargu na świadczenie usług w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych międzynarodowych

Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach informuje o ogłoszonym przetargu na świadczenie usług w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych międzynarodowych

Dane zamawiającego:

Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

40-287 Katowice

ul. 1 Maja 50

Tel. 32 2577000 w. 7108, 2577108

Fax. 32 257 74 99,2577108

E-mail bzp@ue.katowice.pl

WWW www.ue.katowice.pl/

Przedmiot zamówienia:

Świadczenie usług w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych międzynarodowych dla pracowników, studentów i doktorantów Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach oraz osób niebędących pracownikami

Bilety, o których mowa powyżej mają być dostarczane Zamawiającemu drogą elektroniczną w deklarowanym w Druku oferty terminie licząc od momentu wykupu. Za moment wykupu uznaje się moment otrzymania przez Wykonawcę drogą mailową lub telefoniczną dyspozycji wykupu konkretnego połączenia lotniczego dla konkretnej osoby wraz z podaniem informacji o bagażu. Zamawiający będzie dokonywał wykupu biletów lotniczych od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 15:30.

W ramach wykonywania usługi Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) wyszukania optymalnego połączenia lotniczego pod względem kosztu, trasy i czasu trwania podróży uwzględniając preferencje Zamawiającego oraz zaproponowaniu Zamawiającemu w terminie do 3 godzin od wysłania zamówienia przez Zamawiającego, co najmniej trzech wariantów połączeń lotniczych na jedno zamówienie Zamawiającego (uwzględniając połączenia oferowane przez tanie linie lotnicze, jeśli takie istnieją),
b) po dokonaniu przez Zamawiającego wyboru jednego, konkretnego połączenia lotniczego z zaproponowanych wariantów, przesyłanie Zamawiającemu drogą elektroniczną potwierdzenia rezerwacji oraz informacji o terminie jej ważności,
c) dostarczenie Zamawiającemu drogą elektroniczną biletu lotniczego zgodnego z preferencjami Zamawiającego w zadeklarowanym w Druku oferty terminie. Maksymalny termin, w jakim Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu bilet lotniczy to 6 godzin, licząc od momentu wykupu biletu przez Zamawiającego.
d) stosowania minimalnych cen dostępnych w danym terminie z zachowaniem wymaganego standardu podróży,
e) informowania o zbliżających się terminach wykupu przy dokonanych wcześniej rezerwacjach,
f) obsługi w przypadku ewentualnych reklamacji składanych do przewoźnika w zakresie usług objętych zamówieniem,
g) wyznaczenia pracowników i linii telefonicznych dla kontaktów z pracownikami Zamawiającego,
h) sporządzania na życzenie Zamawiającego miesięcznych raportów z wystawionych przez Wykonawcę faktur za bilety lotnicze,
i) zwrotu biletu w przypadku odwołania wyjazdu, a tym samym zwrotu części kosztów poniesionych przez Zamawiającego zgodnie z warunkami zastosowanej taryfy,
j) gromadzenia punktów w programach lojalnościowych w imieniu i na konto Zamawiającego,
k) udzielania bezpłatnej pomocy i doradztwa w przypadku wystąpienia problemów podczas podróży.

Wymagany termin realizacji zamówienia:

Przewidywany termin otwarcia ofert: 30 maj 2018 r.


WIĘCEJ
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
ogłoszony
bilety
bilety lotnicze
Uniwersytet Ekonomiczny
Katowice
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.